REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Regulamin określa warunki oraz zasady sprzedaży / świadczenia usług przez Karolinę Ewę Eliasz prowadzącego/ą działalność gospodarczą pod firmą Biuro Podróży Jaguar Travel.
§ 1 Dane kontaktowe
-
Sklep internetowy jest dostępny w domenie www.inisi.pl i jest prowadzony przez Sprzedawcę
-
W przypadku reklamacji, odstąpienia od umowy oraz informacji handlowych należy kontaktować się ze Sprzedającym:
numer telefonu: +48 519 143 990
adres e-mail: office@inisi.pl
adres do korespondencji pisemnej: ul. Dąbrowskiego 38 70-100 Szczecin pokój 408
-
Wpłaty dokonywane są na rachunek bankowy Sprzedawcy mBank: 34 1140 2004 0000 3502 8003 4044
-
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
-
Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10:00-16:00 w dniach od poniedziałku do piątku.
§ 2 Definicje
-
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
-
Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Karolina Ewa Eliasz Biuro Podróży Jaguar Travel, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 8522114238, REGON 812446820
-
Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
-
Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
-
Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Konto – konto Kupującego w Sklepie, w ramach którego są gromadzone dane podane przez Klienta dobrowolnie oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
-
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
-
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma bądź usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.
-
Produkt cyfrowy – jest wszystko, co można pobrać na dysk komputera w formie książki elektronicznej (e-booki), prasy elektronicznej (e-prasa) oraz książki audio (audiobooki). Ustawa o prawach konsumenta definiuje treści cyfrowe jako dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
-
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
-
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym http://inisi.pl
-
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
-
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Kupujący a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też, stosowanie do cech Produktu, umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
-
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Kupującym w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
-
Usługa – będące przedmiotem świadczenia usług nabywanych za pośrednictwem sklepu internetowego: dostęp do internetowej platformy edukacyjnej, publikacje elektroniczne, gadżety reklamowe.
-
Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu.
§ 3 Postanowienia ogólne
-
Sklep internetowy INISI, dostępny pod adresem internetowym www.inisi.pl, prowadzony jest przez Karolinę Eliasz z siedzibą w Szczecinie wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) o numerze NIP 8522114238, REGON
-
Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
3. Warunkiem koniecznym dla dokonywania sprzedaży w ramach Sklepu jest zaakceptowanie niniejszego Regulaminu.
4. Zamówienia można składać siedem dni w tygodniu i dwadzieścia cztery godziny na dobę.
5. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
§ 4 Wymagania techniczne i treści bezprawne
-
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
-
urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Google Chrome 30 lub nowsza, Opera 9 lub nowsza, Safari 5 lub nowsza, Internet Explorer 9.0 lub nowsza, Mozilla FireFox 30 lub nowsza.
-
włączenie w przeglądarce apletów Java, JavaScript, Cookies
-
posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail),
-
minimalne wymagania odnośnie systemu operacyjnego: Windowsa 95 lub nowszy, Linuks, Mac OS 9.
-
O funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony Sprzedawca informuje w opisie oferowanego Produktu na stronie sklepu internetowego.
-
Kupujący może korzystać z udostępnionych funkcji sklepu internetowego w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowanie sklepu internetowego oraz innych klientów.
-
Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez kupujących oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
-
Sprzedawca stosuje protokół SSL w celu zapewnienia bezpieczeństwa transmisji danych.
§ 5 Procedura zakupowa
-
Zakupu może dokonywać osoba pełnoletnia mająca pełną zdolność do czynności prawnej.
-
Kupujący w celu dokonania zakupu nie musi zakładać Konta. Założenie Konta Klienta jest opcjonalne (proces zakładania konta omówiony w kolejnym paragrafie).
-
Dla dokonania zakupu należy dokonać wyboru Produktu lub Usługi a następnie przejść do Koszyka celem sfinalizowania transakcji podając dane osobowe, formę płatności, dostawy oraz zaakceptowanie niniejszego Regulaminu.
-
Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia przez wysłanie informacji na podany przez klienta adres poczty elektronicznej.
-
Do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub umowy o świadczenie Usługi dochodzi z chwilą naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę”.
§ 6 Proces zakładania Konta
1.Klient może utworzyć konto klienta.
2.Utworzenie konta klienta następuje wskutek umowy o bezpłatne prowadzenie Konta.
3. Umowa o prowadzenie konta klienta jest zawierana na czas nieoznaczony.
4. W celu utworzenia Konta niezbędna jest rejestracja. Rejestracja jest bezpłatna i dobrowolna. Utworzenie konta umożliwia dostęp do panelu klienta i ułatwia mu składanie kolejnych zamówień bez konieczności podawania swoich danych oraz umożliwia sprawdzenie stanu zamówienia.
5. Utworzenie Konta jest dokonywane po uprzednim:
a) zapoznaniu się z treścią niniejszego Regulaminu,
b) zaakceptowaniu i wyrażeniu zgody na treść Regulaminu,
c) wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych,
d) ustanowieniu loginu i hasła do konta przez klienta,
6. Hasło do konta klienta jest znane tylko klientowi. Klient powinien dochować należytej staranności w zdefiniowaniu bezpiecznego hasła, jak i zachowaniu hasła i loginu w poufności.
7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki ujawnione przez klienta osobom trzecim hasła do konta klienta oraz loginu.
8. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o prowadzenia konta klienta na adres poczty elektronicznej klienta. Wypowiedzenie może być dokonane, jeśli klient korzysta z funkcji sklepu internetowego w sposób zakłócający funkcjonowanie sklepu lub w sposób naruszający prawa innych klientów lub osób trzecich, lub klient podejmuje działania polegające na rozsyłaniu niezamówionej informacji handlowej, lub podejmuje innego rodzaju uciążliwe działania określane jako SPAM.
§ 7 Oferowane metody dostawy oraz płatności
-
Kupujący może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
-
Przesyłka kurierska,
-
Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul Jana Henryka Dąbrowskiego 38, 70-100 Szczecin.
-
Kupujący może skorzystać z następujących metod płatności:
-
Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
-
Płatności elektroniczne
-
Płatność kartą płatniczą.
§ 8 Realizacji zamówienia
-
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji.
-
Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży.
-
W przypadku wyboru przez Kupującego:
-
płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
-
Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie do 5 dni roboczych, w sposób wybrany przez Kupujacy podczas składania Zamówienia.
-
Początek biegu terminu dostawy Produktu należy liczyć w następujący sposób:
-
W przypadku wyboru sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
-
Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski i Unii Europejskiej
-
Dostawa Produktu jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są doliczane w procesie zakupowym zgodnie z obowiązującymi stawkami przewoźników.
§ 9 Procedura reklamacyjna
-
Reklamacje mogą być składane pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy użyciu formularza reklamacyjnego.
-
Podstawą reklamacji jest niezgodność Produktu z Umową.
-
Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia, określenia daty wystąpienia przyczyny uzasadniającej złożenie reklamacji, żądanie klienta oraz numer rachunku bankowego konsumenta, na które w razie uwzględnienia reklamacji dotyczącej wad fizycznych lub prawnych Produktu zamówienia, Sprzedawca zwróci cenę i koszty doręczenia.
-
Reklamowany Produkt należy przesłać na adres Sprzedawcy
-
W razie uwzględnienia reklamacji dotyczącej wad fizycznych lub prawnych Sprzedawca dostarcza nowy Produkt wolny od wad a gdy dostarczenie nowego, niewadliwego Produktu okaże się niemożliwe, wówczas zwraca cenę i koszty doręczenia.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Jeśli Sprzedawca nie rozpatrzy reklamacji w tym terminie, uważa się, że reklamację uznał.
-
Sprzedawca rozpatruje reklamację drogą korespondencji elektronicznej, wysłanej na adres elektroniczny reklamującego.
§ 10 Prawo odstąpienia od umowy
-
Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
-
Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dnia doręczenia Produktu lub zawarcia umowy o świadczenie Usług. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
-
Termin dla odstąpienia od umowy liczony jest:
-
w przypadku Umowy Sprzedaży Produktu – od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub upoważnioną przez niego osobę trzecią, a w przypadku Umowy Sprzedaży obejmującej więcej niż jedną sztukę Produktu, które są dostarczane partiami lub w częściach, od dnia objęcia w posiadanie ostatniej partii lub ostatniej części;
-
w przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
-
w przypadku umów o świadczenie Usług – od dnia zawarcia umowy
-
Sprzedawca niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia od odstąpienia.
-
Skutki odstąpienia od Umowy:
-
W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
-
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
-
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
-
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
-
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą (sposób standardowy i najtańszy).
-
Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
-
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
-
świadczenie Usługi, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
-
dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
-
w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
-
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
-
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
-
dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
§ 11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
-
W przypadku sporu Sprzedawca jest gotowy do polubownego zakończenia sporu.
-
Konsument posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów w tym do:
-
zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego;
-
zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej;
-
uzyskania bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
-
złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
§ 12 Przetwarzanie danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
-
Dane osobowe zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Kupujący wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
-
Odbiorcami danych osobowych Sklepu internetowego mogą być:
-
W przypadku dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
-
W przypadku wyboru sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
4. Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży.
§ 13 Postanowienia końcowe
-
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, t.j. zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
Regulamin obowiązuje od dnia 20.06.2020 wersja 001.
Klient ma prawo zwrócić część lub całość zamówienia w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Zwrócić można tylko produkty nienoszące śladów użytkowania.
Zgodnie z polskim prawem koszty odesłania produktów ponosi klient.
Jeśli zwrócone produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu w przesyłce kwota zwrotu może zostać obniżona. Poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie.
Prosimy o dołączenie formularza zwrotu do przesyłki – jeśli to możliwe. Formularz może być również napisany odręcznie.
ADRES DO ZWROTU:
KAROLINA EWA ELIAS BIURO PODRÓŻY JAGUAR TRAVEL
UL. J.H DĄBROWSKIEGO 38 POKÓJ. 408
70-100 SZCZECIN.
Klient ma prawo zwrócić część lub całość zamówienia w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Zwrócić można tylko produkty nienoszące śladów użytkowania.
Zgodnie z polskim prawem koszty odesłania produktów ponosi klient.
Jeśli zwrócone produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu w przesyłce kwota zwrotu może zostać obniżona. Poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie.
Prosimy o dołączenie formularza zwrotu do przesyłki – jeśli to możliwe. Formularz może być również napisany odręcznie.
ADRES DO ZWROTU:
KAROLINA EWA ELIAS BIURO PODRÓŻY JAGUAR TRAVEL
UL. J.H DĄBROWSKIEGO 38 POKÓJ. 408
70-100 SZCZECIN.